تشک مموری فوم طبی

محصولات مرتبط

تشک مموری فوم طبی

فناوری مموری فوم ،همان فوم پلی یورتان می باشد که در دهه 1960 توسط ناسا شناخته شد.خاصیت ارتجاعی این فوم ویژگی است که باعث معرفی آن در صنعت کالای خواب گردید. این فوم به خوبی با فشار و گرما تغییر شکل می دهد. مموری فوم همچون فوم های دیگر نرم می باشد ولی با استفاده از مواد پتروشیمیایی، متراکم تر گردید و خاصیت ارتجاعی آن نسبت به سایر فوم ها افزایش یافته است.مموری فوم با توجه به مواد تشکیل دهنده آن ، در برابر تماس با بدن بسیار شکل پذیر می باشد و به افراد راحتی می بخشد. با توجه به این ویژگی تولید کنندگان اقدام به تولید تشک مموری فوم طبی نمودند تا احساس رضایت از سوی کاربران نیز افزایش یابد. تشک مموری فوم طبی از محصولاتی است که متخصصان همواره به استفاده از آن اشاره می نمایند.

تشک مموری فوم طبی

مزایای تشک مموری فوم طبی

به طور میانگین رضایت افرادی که از تشک مموری فوم طبی استفاده می کنند بیشتر از افرادی است که از تشک های فنری استفاده می کنند،اگر چه این آمار به نفع تولید کنندگان تشک هوشمند می باشد ولیهمواره افراد زیادی همچنان دنبال کننده تشک های فنری گذشته می باشند.لازم به ذکر است که فرمولساخت در تشک های مموری فوم در هر برندی از تفاوت هایی برخوردار است که همین امر موجب کاهش رضایت افراد خواهد بود. برای خرید بالش مموری فوم کلیک کنید. استفاده از این نوع تشک ها مزایای زیادی دارد که بدین صورت می باشد:

  • خاصیت انطباقی این نوع تشک باعث می شود تا از فشار به بدن جلوگیری شود .ضمن اینکه به دلیل پشتیبانی خوبی از ساختار بدن در زمان خواب در دسته تشک طبی  قرار می گیرند.
  • تشک مموری فوم در مقابل تشک‌های ارگانیک از قیمت پایین ‌تری برخوردار می باشد . 
  • مواد استفاده شده در تشک مموری فوم طبی ضد حساسیت می باشد و مناسب برای  افرادی که مبتلا به حساسیت و یا مشکلات تنفسی اند  هستند.
  • به علت ساختار خاص تشک مموری فوم، حرکت فرد بر روی آن سبب تکان خوردن فرد دیگر نمی شود و اختلالی در خواب او نمی کند.
  • تشک‌های مموری فوم از عمر بلند تری برخوردار می باشند و گذشته زمان از کیفیت آن نمی کاهد.

قیمت تشک طبی مموری فوم

بهترین تشک مموری فوم از محصولات بروز و مناسبی است که امروزه در خرید تشک معرفی می شود.تشک های طبی مناسب افرادی که از مشکلاتی خاص رنج می برند نمی باشد این محصول مناسب افرادی که تشک نرم استفاده نمی کنند ، می باشد. تشک مموری فوم طبی تا درجه سفتی ده می باشد که گاها به سفتی سنگ تشبیه می گردد. قیمت نهای این محصولات در هر برند متفاوت می باشد.ویژگی منحصر به فردی که در انطباق پذیری و شکل گیری سریع این نوع تشک ها وجود دارد سبب افزایش روز به رو این محصول شده است.به یقین می توان گفت تا کنون در صنعت محصولی چنین کارآمد برای افراد معرفی نشده بود. این محصولات از نظر تحمل وزنی متناسب برای هر نفر 150kg است.اگر چه قیمت تشک مموری فوم طبی نسبت به سایر محصولات کالای خواب کمی بیشتر می باشد اما آرامشی که در خواب تجربه می نمایید ارزش هزینه را نیز خواهد داشت.

تشک مموری فوم طبی

تشک مموری فوم طبی چیست

تشک های مموری فوم از تکنولوژی فوم هوشمند استفاده می کنند. به این صورت که بعد ازسرد شدن و در هنگام بلند شدن فرد مجددا به حالت اولیه خود بر می گردد.تشک مموری فوم بسیار مناسب افرادی که به پهلو می خوابند می باشد چرا که از اعمال فشار به نقاطی همچون شانه ها و لگن جلوگیری می نماید. لذا ضمن خوابیدن به پهلو می توان به راحتی خوابیدن به پشت  را بدون کمر درد و گردن درد  تجربه نمایید.به طور معمول تشک رویا مموری فوم طبی از نظر قیمتی در مقابل تشک‌های طبی فنری از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.چرا که جدید تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.همچنین از نظر طول عمر نیز نسبت به تشک های فنر ، طول عمر بیشتری دارند. به طور کلی انتخاب تشک مموری فوم طبی یکی از مناسب ترین انتخاب برای کالای خواب می باشد.

تشک تخت مموری فوم معمولا گزینه خوبی برای افرادی که با مشکلات کمر رو به رو می باشند ،به شمار می روند .دلیل این موضوع در متن ذیل به صورت عبارت گفته شده است .

  • پشتیبانی از منحنی طبیعی ستون فقرات
  • پاسخ به نقاط فشار
  • پخش شدن وزن بدن
  • استرس و خستگی در بدن کاهش پیدا می کند.
  • افزایش راحتی
  • کاهش خطر زخم های فشار 
  • تنظیم فشار خون و گردش بهترخون 

همه ی افراد در زمان خرید تشک خوشخواب می بایست با توجه به شرایط فیزیکی و وزن خود تشک مناسب خود را تهیه نمایند. در صورتی که فردی وزنی بالا و طبع بدن سردی دارد و با مشکلاتی همچون عارضه های عضلانی شدیدی دست و پنجه نرم می کند ، بهتر است تا از تشک مموری فوم طبی  استفاده نماید. به طور کلی این نوع تشک از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و منجر به جریان بهتر خون در بدن و راحتی عضلات و ماهیچه ها در زمان خواب می شود. از این حیث برای تخلیه دردهای عضلانی و فشارهای عصبی مناسب می باشد. مموری فوم با پشتیبانی درست عضلات و آناتومی بدن ، فشار را از روی مفصل های شما دور می نماید و به شما خوابی آرام و آسوده می بخشد. بدون تردید همه علاقه مندان به تشک طبی و کالای خواب مشتاق استراحت بر روی تشک های مموری فوم می باشند. به طور کلی خاصیت ارتجاعی این تشک ها بالا بوده و در مقابل هزینه مقرون از عمر و کیفیت بالایی برخوردار می باشند.