ویژگی های بالش خوب و بالش مناسب

بالش خوب برای خواب راحت

بالش خوب

یک بالش خوب و تخت وراحت ، پشتیبان کلیدی برای داشتن خوابی آرام است، اما یافتن بهترین بالش برای شما کار ساده ای نیست شما می توانید انواع مختلفی از بالش ها را انتخاب کنید . خبر خوب این است که بالش ها بسیار شخصی هستند ، بنابراین می توانید بر اساس ترجیحات فردی خود برای مواد و موقعیت خواب خود، زمینه را محدود کنید.
متخصصان فیزیوتراپی بر روی مراقبت از ستون فقرات و پزشکی اسکلتی عضلانی در بیمارستان جراحی ویژه نیویورک تمرکز دارند ، می گویند : وقتی صحبت از بالش می شود، مهم است که گردن شما “خنثی” بماند و نباید به جلو خم شود، به عقب کشیده شود یا بچرخد . قرار گرفتن در این موقعیت‌ها به مفاصل ستون فقرات گردنی و همچنین عضلات اطراف آن فشار وارد می‌کند . برای کمک به ماندن در موقعیت مناسب در تمام طول شب ، این افراد باید یک بالش ضخیم و سفت انتخاب کنند.

بالش خوب

چه نوع بالشی بهتر است؟

بهترین بالش در کل: بالش کاسپر اصل می باشد.
بهترین بالش برای بارداری: بالش بدن
بهترین بالش خنک کننده: بالش فوم اصلی
بهترین بالش برای افرادی که به پهلو می خوابند: بالش لیلا کاپوک.
بهترین بالش برای افراد پشت خواب: بالش فوم

بالش خوب از کجا بخرم؟

سوال همه ما:بالش خوب از کجا بخرم ؟ اگر به دنبال شرکت معتبری برای خرید بهترین بالش هستید، می توانید به سایت ما مراجعه کنید در سایت ما انواع مختلف بالش های متنوع و راحتی داریم ، شرکت ما اولین شرکت فروش انواع بالش در ایران است و سابقه درخشانی در این زمینه دارد.
قبل از خرید، حتما وضعیت خواب خود را در نظر بگیرید.درست مانند تشک، هنگام خرید بالش ، به نحوه خواب خود فکر کنید . بهترین بالشی که درد گردن را کاهش می‌دهد و شما را در تمام طول شب به خواب می‌برد، باید ستون فقرات شما را در حالت خنثی قرار دهد و در عین حال طوری باشد که از استراحت روی آن لذت می‌برید. یک تست آسان برای تناسب اندام : زمانی که دراز کشیده اید ، گردن شما نباید به هیچ سمتی متمایل شود.

بالش خوب برای خواب

بالش خوب برای خواب از فوم پلی اورتان ویسکوالاستیک ساخته شده است و بهترین بالش در هند است. مموری فوم نام خود را از این واقعیت گرفته است که با توجه به فشار وارد شده شکل بدن شما را به خود می گیرد. این بالش همچنین بهترین بالش خواب است و پشتیبانی متفکرانه از گردن می کند.

بالش خوب برای گردن درد

بالش ها نقش مهمی در میزان خواب شما دارند و پیدا کردن بالش مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. برای انتخاب بالش خوب برای گردن درد باید از نظر ترکیب و پر کردن، ضخامت، دوام، تنظیم دما و تسکین درد باید در نظر بگیرید. هنگام جستجوی بالش جدید باید عوامل شخصی را نیز در نظر بگیرید. افراد مبتلا به درد گردن و شانه ممکن است به بالشی با شکل ارتوپدی نیاز داشته باشند، در حالی که خروپف‌های سنگین اغلب به یک بالش بلند برای ایستادن سر خود نیاز دارند. وضعیت خواب، وزن و مکانیک بدن شما می تواند بر احساس بالش شما تاثیر بگذارد . بالش خوب برای گردن درد ، بالشی است که از آن انحنای طبیعی سر و گردن شما پیروی می کند

بالش خوب برای خواب راحت

بالش خوب چطور بالشی است؟

آزمایش و برداشت در دنیای واقعی و تصمیم گیری در مورد راحت بودن بالش بسیار شخصی است. با این حال، دانستن اینکه دیگران چگونه احساس یک بالش را توصیف می کنند می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.خوب بالش خوب چه بالشی است؟ اولین نکته ای که ما متوجه شدیم این بود که وقتی بالش ها را برای یک دوره آزمایشی می بردیم ، چه احساسی داشتند.
ما همچنین نظرات مشتریان را در نظر گرفتیم، زیرا به ما اجازه می‌دهد ببینیم که افراد دیگر با سبک‌های خواب، تیپ‌های بدنی و شرایط سلامت متفاوت – چگونه به بالش‌ها واکنش نشان می‌دهند. اگر یک بالش به طور مداوم امتیاز بالایی از مشتریان نداشته باشد، در اینجا فهرست نشده است.همچنین هدف ما گنجاندن انواع بالش متناسب با نیازها و بودجه های مختلف است.

بالش خوب چی بخرم؟

ما یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم (و نحوه خوابیدن ما مطمئناً بر دو سوم دیگر تأثیر می گذارد)، و در فکر اینکه بالش خوب چی بخرم هستیم. در واقع خرید بسیار مهمی است. دکتر دارن پولاک، متخصص کایروپراکتیک و مدیر پزشکی DASHA Wellness & Spa، می‌گوید: «بیماران با درد به سراغ من می‌آیند و من می‌دانم که بالش آن‌ها گردن آن‌ها را با ستون فقرات‌شان هماهنگ نمی‌کند. با گذشت زمان، این ساییدگی می تواند باعث سفتی عضلات، تاندونیت، درد عصبی، فتق دیسک و موارد دیگر شود.
وقتی نوبت به ایجاد یک فضای خواب راحت می رسد، انتخاب بهترین بالش برای نیازهای شما به ترتیب اهمیت پیدا می کند. اما یک بالش خوب یک عنصر حیاتی، برای اطمینان از خواب خوب شما در شب و بیدار شدن با احساس سرزندگی است.
البته، آنچه برای شما خوب است ممکن است برای شخص دیگری مناسب نباشد. اما می توانید با نگاه کردن به الگوهای خواب و ترجیحات خود یک بالش عالی پیدا کنید. به طور کلی، بهترین بالش‌ها از سر و گردن شما در وضعیت خواب دلخواه شما پشتیبانی می‌کنند و ستون فقرات شما را در تمام طول شب در یک راستا نگه می‌دارند. وقتی این اتفاق بیفتد، احتمال اینکه با گردن و شانه سفت از خواب بیدار شوید به حداقل می رسد.

بالش مناسب

اغلب، ما با گفتن اینکه به اندازه کافی نخوابیده ایم، حال بد خود را توجیه می کنیم.. خواب کلید حفظ یک زندگی متعادل است. مردم محصولات بی‌شماری را خریداری می‌کنند که تجربه خواب آنها را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. یکی از موارد ضروری، وسیله ای است که سر خود را در آن قرار می دهیم – بالش مناسب می باشد . بالش ها مهم هستند و حتی مهم تر است که بالش خود را به طور مرتب تعویض کنید.
بالش ها کیفیت خواب، راحتی و ثبات ما را بهبود می بخشد در حالی که مهمترین استراحت خود را انجام می دهیم. علاوه بر این، انتخاب بالشی که احساس راحتی نمی کند، احتمال ابتلا به سردرد، بی حسی، ناراحتی، گردن درد و غیره را افزایش می دهد.

بالش مناسب برای دیسک گردن

تا کنون بالش مناسب برای دیسک گردن، مموری فوم است. همانطور که میدانید، مموری فوم در حال حاضر یک ماده رایج در تشک ها است و در حال حاضر یکی از پیشروها در دنیای بالش نیز می باشد. بالش های کششی گردن درمانی وجود دارد که از تکه های قابل توجهی مموری فوم ساخته شده اند، و همچنین برخی از آنها از فوم حافظه خرد شده ساخته شده اند.
بالش های کانتور ممکن است همیشه راحت یا نرم به نظر نرسند، اما این بالش پشتی گردن بهترین توزیع فشار را برای یک خواب کامل شبانه فراهم می کند. منحنی‌های سالم بالش فوم مموری کانتور به حمایت از سر، گردن و شانه‌های شما کمک می‌کند چه به پشت، پهلو یا شکم بخوابید

بالش مناسب برای کمر درد

بالش مناسب برای رفع کمر درد

اکثر بزرگسالان در برخی مواقع کمردرد را تجربه می کنند که علائم آن از خفیف تا شدید متغیر است. کمردرد می تواند در اثر جراحات، آسیب به ستون فقرات یا شرایط زمینه ای ایجاد شود. درد می تواند با وضعیت نامناسب در طول روز و در هنگام خواب تشدید شود.
به طور کلی، کمردرد به کیفیت پایین خواب کمک می کند . این اغلب دوره ای است، زیرا کمردرد بر کیفیت خواب تاثیر منفی میگذارد و خواب ضعیف می تواند کمردرد را بدتر کند. کسانی که از کمردرد رنج می برند ممکن است این سوال را داشته باشند که بالش هر شب چه نقشی دارد. انتخاب بالش مناسب برای کمر درد می تواند به کاهش فشار و تنش در گردن و شانه ها کمک کند و ستون فقرات را در یک راستا نگه دارد. همچنین می تواند راحتی را فراهم کند و به بهبود کیفیت خواب کمک کند.
برای کاهش علائم کمردرد می‌توان از بالش زیر سر استفاده کرد، اما می‌توان آن را در زیر پاها یا ناحیه کمر قرار داد تا فشار را کاهش داده و تراز ستون فقرات را بهبود بخشد.
انتخاب بهترین بالش برای کمردرد ممکن است در ابتدا احساس سختی کند، به خصوص با توجه به تعداد زیاد گزینه های موجود برای خریداران. ما انتخاب های برتر خود را تجزیه می کنیم و ساختار و موادی که به کاهش کمردرد کمک می کنند را توضیح می دهیم. ما همچنین نگاهی دقیق‌تر به رابطه بین کمردرد و خواب خواهیم داشت و اینکه مبتلایان به کمردرد چگونه می‌توانند تسکین پیدا کنند.

بالش مناسب برای خروپف

آیا شما یا شریک خوابتان از خروپف رنج می برید؟ با بالش ضد خروپف ما با آرامش بخوابید. طراحی ارگونومیک بالش خواب عمیق و آرام تری را تشویق می کند. بالش های شرکت ما توسط انجمن تست شده، و فرکانس ، حجم خروپف را تقریباً 60٪ کاهش می دهد.
خروپف می تواند باعث خواب آلودگی در طول روز، کاهش تمرکز و حتی مشکلات سلامت روان شود. بالش ضد خروپف ما دارای یک هسته فوم S شکل است که از سر و گردن پشتیبانی می کند و راه های هوایی را برای بهبود تنفس باز می کند.

بالش مناسب خر و پف

بالش مناسب برای خواب

انتخاب بالش مناسب برای خواب به چند چیز بستگی دارد، از جمله اینکه چگونه می‌خوابید، چه چیزی در دوران کودکی روی آن می‌خوابیدید (و به آن عادت کرده‌اید) و همچنین نوع مواد پرکننده یا موادی که می‌خواهید یا می‌توانید با بودجه تختخواب خود بخرید. به هر حال انتخاب های زیادی وجود دارد، بنابراین ما گزینه ها را برای کمک به شما در تصمیم گیری تفکیک کرده ایم

چقدر سفت بالشی لازم دارم؟

انتخاب سفتی مناسب اغلب به موقعیتی بستگی دارد که در آن می خوابید.
تخت خواب های جلو: نرم تا متوسط ​​را انتخاب کنید. برای جلوگیری از فشار بر گردن خود به یک بالش پایین نیاز دارید، بنابراین از هر چیزی عمیق تر از چهار اینچ خودداری کنید.
پشت خوابان: سفت متوسط ​​تا متوسط ​​برای افراد پشت خواب بهتر است، اگرچه برخی ممکن است بالش عمیق تر اما نرم تر را ترجیح دهند. سه تا پنج اینچ ارتفاع بهینه برای حمایت از سر بدون قرار دادن گردن در موقعیت غیر طبیعی است.
بالش مناسب برای عرق نکردن
طبیعی است که مشتریان در هنگام تلاش برای کشف یک برند مناسب برای خرید به دلیل امکانات فراوان، غرق شوند. گزینه های بسیار زیادی در بازار وجود دارد که بسیاری از آن ها کیفیت پایینی دارند
در اینجا یکی از بالش های مناسب برای عرق نکردن معرفی میکنیم:

امکانات: پد خنک کننده برای بالش شما – پد خنک کننده خود با فشار برای بالش شما فوراً تسکین خنکی ایجاد می کند. به سادگی روی پد خنک ژلی دراز بکشید تا احساس خنکی را تجربه کنید.
بدون نیاز به آب، برق یا یخچال – اگر از تب، گرگرفتگی، تعریق شبانه رنج می برید و نمی توانید بخوابید، از پد خنک کننده تخت استفاده کنید. پد ژل خنک ثبت شده ما پس از 15 تا 20 دقیقه عدم استفاده به طور خودکار شارژ می شود.