تشک سفارشی چیست؟

محصولات مرتبط

تشک سفارشی چیست؟

واژه ساخت تشک سفارشی از دیرباز تا اکنون مطرح بوده است؛ اما سفارش تشک به شکل جدید شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد. تشک های سفارشی بدین صورت در زمان کوتاهی که مطرح شده اند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

برخی تشک های سفارشی به صورت خاص و لوکس با استفاده از هنر دست ساخته می شوند. این در حالی است که تشک اختصاصی، بیشتر به علت درخواست مشتری برای ایجاد سایز و خصوصیات خاص مد نظر وی ساخته می شوند.

آکسون در تلاش است با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مشتری های گران قدر خود، علاوه بر ارائه تشک های استاندارد مشتمل بر انواع تشک طبی، تشک ارتوپدیک و تشک های دارای مموری فوم و سایر تکنولوژی های تولید تشک، تشک های خاص با سایز و جنس مورد نیاز مشتری تولید کند تا در جهت کسب رضایت مشتریان اقدام کرده باشد.

دلایل نیاز به تشک اختصاصی

  • تفاوت عادات خواب در افراد مختلف

هیچ دستورالعمل ثابتی برای خرید و استفاده از تشک وجود ندارد. برخی از مردم علاقه به یک تشک کاملا سفت دارند برخی دیگر نیاز به تشکی دارند که کاملا نرم باشد به طوری که در هنگام خواب در آن فرو روند.

بدون توجه به نیاز پزشکی به تشکی با خصوصیات خاص، برخی افراد علاقه و عادت به استفاده از تشکی با مشخصات مد نظر خود دارند که ممکن است این مشخصات در هیچ تشک ساخته شده ای وجود نداشته باشد. این افراد برای داشتن خوابی راحت و سرشار از آرامش نیاز به استفاده از تشک اختصاصی خود با درجه سفتی و نرمی مورد نیاز هستند. برای خرید تشک مموری فوم کلیک کنید.

  • امکان انتخاب ساختار تشک

بیشتر مردم از انتخاب کردن لذت می برند. با انتخاب کردن شما زندگی خود را تحت کنترل خواهید گرفت و حس بهتری خواهید داشت.

ممکن است از انتخاب غذای خود یا تعطیلات رویایی خود مدتی لذت ببرید ولی تشک و تختخواب انتخابی است که شما یک سوم از روز خود را صرف استفاده از آن خواهید کرد.

انتخاب تشک مناسب چندین سال از زندگی شما را به خود جلب خواهد کرد بنابراین تشکی را انتخاب کنید که کاملا متناسب با علاقه و نظر شما باشد. در صورتی که نتوانستید این تشک را در بازار پیدا کنید می توانید تشک سفارشی خود را از آکسون تحویل بگیرید.

  • نیاز به استفاده از یک سایز خاص در تشک

ممکن است با توجه به محیط زندگی خود به علت کمبود جا و یا به علت های دیگر نیاز به تشکی با اندازه بزرگ تر از سایز های موجود در بازار داشته باشید. کافی است سایز مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید.

  • معنای خاص بودن تشک

مسلما سفارش یک تشک خاص نیازمند صرف هزینه بیشتر می باشد. ما در آکسون تضمین می کنیم، هزینه صرف شده ارزش تشک ارائه شده را خواهد داشت.

ممکن است نیاز شما تنها مرتبط با جنس یا نرمی و سفتی تشک باشد، چنین درخواستی با استفاده از پد یا روکش های خاص قابل برطرف شدن است.

اما ممکن است این به طور کامل نیاز شما را برطرف نکند، به همین علت متخصصان ما با خدمات مشاوره ای تلاش خود را می کنند تا مناسب ترین پیشنهاد را در هنگام خرید تشک به شما بدهند.

علاوه بر این تشک های خاص دارای گارانتی مخصوصی نیز هستند که متخصصان ما شرایط گارانتی را با شما در میان خواهند گذاشت.