بالش مموری فوم آکسون

محصولات مرتبط

بالش مموری فوم آکسون

در بالش مموری فوم آکسون به دلیل استفاده از فوم حافظه دار باعث می شود زمانی که بالش زیر سر شما قرار می گیرد بهترین حالت  متناسب با سر شما را پیدا کند و از دردهای گردنی که در هنگام خواب برای شما پیش میاید جلوگیری کند. این بالش دارای چرخش هوای مناسب هستند. از دیگر مزایای این بالش می توانیم به  تسهیل گردش خون در سر و گردن اشاره کرد  که باعث می شود خستگی خواب کمتر شود.

بالش مموری فوم آکسون

بالش مموری هوشمند اکسون

اکسون از دیگر بالش های برتر هوشمند و طبی می باشد . این مدل از بالش در بین تمامی برندهای داخلی و خارجی از محبوبیت زیادی برخوردار است. این تولید کننده بالش مموری فوم آکسون  برای ساخت این بالش ها و تشک از بهترین محصولات خواب برای تولید استفاده می کند. در کنار این نمونه، انواع و اقسام بالش های طبی و معمولی را هم نیز تولید می کند.  این مجموعه دارای کادری مجرب و حرفه ای می باشد. این افراد دارای اطلاعات به روز و دانش تخصصی هستند و همه آن ها را برای ساخت بالش به کار می گیرند. در کنار این دانش و تجربه از مواد درجه یک و کاملا بی خطر هم برای تولید بالش های مموری اکسون استفاده می کنند. ساخت  این مموری فوم را از طریق مواد اولیه اسپانیایی که وارد می شود انجام می دهند. نمونه های این بالش مموری هوشمند به گونه طراحی می شوند با بدن فرد تطابق بیدا کنند و طبق بدن شکل بگیرند. برای این کار، مطابق وزن و دمای بدن، شکلی مانند شکل بدن می گیرند. بنابراین یکی از بهترین مجموعه های سازنده، همین مورد می باشد.

انتخاب یک بالش طبی مموری فوم آکسون مناسب

مموری فوم یا همان فوم هوشمند زمانی که با بدن تماس پیدا می کند و حرارت را جذب می کنندنرمتر شده و به طور کامل شکل بدن را به خود میگیرد و به صورت کامل با خطوط بدن هماهنگی کامل پیدا می کند و پس از بلند شدن از روی آن این حرارت از بین می رود و به شکل اولیه خود بر می گردد.

بالش طبی مموری فوم آکسون تولید شده با مواد مموری فوم یا فوم هوشمند به دو شکل کلی تولید می شوند: بالش هایی که به شکل قالبی و یک تکه تولید می گردند و بالش هایی که از مموری فوم های خرد و فراوری شده تولید می شوند.
علاوه بر این موضوع، برخی از بالش هایی که با مموری فوم ها تولید می شوند دارای شکل و طراحی خاصیهستند و پشتیبانی بهتری را برای افراد مبتلا به دردهای مزمن گردن، کمر و شانه ایجاد خواهد کرد.

بهترین بالش مموری فوم آکسون را هیچگاه نباید داخل ماشین لباسشویی بندازید اما میتوانید برای اینکه تمیز بماند از روکش و روبالشی استفاده کنید.

مزایای بهترین بالش مموری فوم


۱. پر کرن گودی و فرو رفتگی های بدن در هنگام تماس با آن. بنابرین هیچ فشاری به گردن، شانه و کتف وارد نمی شود.
۲. باعث می شود سر و گردن در جهت ستون فقرات در یک راستا قرار بگیرند. این آناتومی و وضعیت ایده آل محسوب می شود. در این حالت بدن ریلکس می شود.
۳. داشتن یک خواب آرام و راحت در طی شبانه روز. پس شرایط خوب و مطلوب به معذلاتی مثل گرفتگی و درد عضلات دچار نمی شوید.
۴. فراهم کردن شرایط تجدید انرژی برای بدن. پس صبحی پر نشاط را خواهید داشت.
۵. بهترین بالش مموری فوم آکسون از خر و پف و خرناس جلوگیری می کند.

بالش مموری فوم آکسونقیمت بالش مموری فوم آکسون

خرید یک بالش مموری فوم هوشمند آکسون مناسب (بالش سفت یا نرم) می تواند از عوامل مهم برای  داشتن یک خواب خوب باشد و انتخاب بالش مناسب  تاثیر گذار است. الگوهای خواب افراد مختلف با یکدیگر کاملا تفاوت دارد در نتیجه راحتی و تناسب یک بالش نیز برای هر فرد کاملا با فرد نیز متفاوت خواهد بود. بهتر است در زمان خرید بالش به نرم یا سفت بودن بالش، ارتفاع بالش و پشتیبانی آن از سر و گردن توجه ویژه ای داشته باشید. با توجه به تفاوت های الگوی خواب هر فرد بالش ها نیز با یک دیگر تفاوت دارند به همین خاطر قیمت بالش مموری فون آسون با یکدیگر تفاوت دارند.

فواید بالش مموری فوم آکسون 

ویژگی‌های منحصر به فرد استفاده از  این بالش شامل می باشد:

۱. رفع درد و فشار

طراحی مموری فوم، برای تنظیم درجه حرارت بدن هر فرد طراحی شده می باشند. به همین علت  برای نقاطی از بدن  که دارای درد است انتخاب بسیار خوبی است. مانند گرفتگی ‌گردن. بخش هایی که درد دارند با یکدیگر از نظر درجه حرارت متفاوت می باشند. مثلا قسمت گردن حرارت کمتری نسبت به کمر دارد. تنظیم درجه حرارت و تسکین درد بر عهده مموری فوم می باشد.

۲. پشتیبانی از سر و گردن

از مزیت های اصلی  مموری فوم، می توان به پشتیبانی از موقعیت منحنی گردن، موقعیت سر و ستون فقرات اشاره کرد.

۳. تعمیرات کم

به خاطر موادی که داخل این بالش ها استفاده می شود، نگهداری از آنها به حداقل میرسد. این مموری فوم ها  دارای پوششی مقاوم در برابر گرد و خاک، آلرژی و آلودگی دارند. 

۴. دوام

این نوع مموری فوم ها دارای قابلیتی به نام ویسکو الاستیک هستند، بالش مموری فوم کلاسیک دچار فرورفتگی و خرابی نمی شود. این ویژگی آن را از سایر بالش ها متمایز می کند.

بالش مموری فوم آکسون در مقایسه با دیگر بالش های ساخته شده که از مواد دیگر، مانند لاتکس، پشم و یا پوسته های گندم سیاه هستند، قیمت متوسط تری دارند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بالش مموری فوم آکسون می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید.