بالش مموری فوم کلاسیک چیست؟

محصولات مرتبط

بالش مموری فوم کلاسیک

بالش مموری فوم کلاسیک از نوع بالش هایی می باشد که افراد به بالشت ها و تشک های قدیمی عادت دارند. این بالش ها به طور طبیعی گرمای بدن شما را جذب می کند و تغییر شکل پیدا می کند و خود را با سر، شانه ها و گردن ما هماهنگ می کند. مموری فوم به وسیله بش ساخته شده و با پلی اورتان ویسکو الاستیک ساخته می شود. هدف از اختراع این مموری فوم ها روش برای پوشاندن فضا نوردان به فضا به هنگام پرتاب می باشد تا کمترین آسیب به آن ها وارد شود. برای خرید بالش مموری فوم کلیک کنید.

بالش ها به انتخاب شخصی افراد بستگی دارد اما داشتن بالش مموری فوم کلاسیک سطح بالایی از راحتی را به افراد انتقال می دهد. این بالش ها در عین حال که سفت هستند اما حالت ارتجایی داشته و شکل گردن و کمر شما را حفظ می کنند. هم چنین با واکنش به گرما و فشار، زیر بدن نرم شده و شکل برجستگی ها و فرو رفتگی های آن را به خوبی گرفته می شود و از این طریق باعث می شود که مفصل ها پوشش خوبی نیز داشته باشند و وقتی فشار برداشته می شود فوم هوشمند به تدریج آرام شده و به شکل اصلی خودش بر میگردد.

بالش مموری فوم کلاسیک

مزایای بالش مموری فوم

این بالش مموری فوم کلاسیک مزایای زیادی داشته باشند و انتخاب خوبی برای افراد می باشند. این بالش ها ویژگی ها و مزایای زیادی دارند که در ادامه شرح می دهیم:

پشتیبانی از سر و گردن: مموری فوم به دلیل این که توانایی هماهنگی به شکل سر و گردن افراد یکی می شود مانع از فرو رفتن سر شما به اندازه عمقی می شود و باعث می شود که سر و گردن شما حالت مناسب را داشته باشند. این توزیع وزن به طور مساوری ساخته شده است و از فشار غیر ضرروری بر گردن و ستون فقرات جلوگیری می کند.

تسکین نقطه فشار: به این دلیل که پشت سر و گردن را شامل می شود و پوشش می دهد اگر جزء افرادی هستید که در ناحیه گردن و شانه و ناحیه پشت دچار فشار هستید می توانید از این نوع بالش مموری فوم خنک کننده کلاسیک استفاده کنید. این بالش باعث می شود که چرخش های ناخوشایند و ناراحت کننده نجات پیدا کنید . اما اگر فهمیدید که باعث رد در گردن شما می شود ممکن است وضعیت خوابتان مشکل داشته باشد.

کاهش خرو پف یکی از مزایای استفاده از بالش مموری فوم کلاسیک می باشد. داشتن یک خواب خوب، وضعیت مجاری هوایی را در طول شب باز نگه می دارد و زمانی که مجاری هوای شما در طول شب باز باشد و سر و گردن شما با ستون فقرات شما هم تراز باشد . مجاری هوای شما به صورت یکنواخت باز می باشد و دستگاه تنفسی شما نیز عملکرد صحیحی خواهد داشت.

انواع مموری فوم

تمام مدل های مموری فوم ویژگی های یکسانی دارا هستند اما نمی توان گفت که تمام آن ها مشابه هستند. حس، دوام و کارایی این مموری فوم ها معمولا به کیفیت، ترکیب و نوع آن بستگی دارد که در ادامه انوا مموری فوم را برای شما شرح می دهیم.

مموری فوم سنتی نوع کلاسیک آن می باشد. این نوع تشک ها معمولا کانتورینگ عمیق، ایزوله حرکت به همراه حفظ حرارت قابل توجه و هم چنین حداقل جهش را دارد. بعضی افراد عاشق ویژگی آغوش ابرمانند آن هستند در حالیکه بقیه از حس گیرافتادن در فوم و گرمای بیش از حد در سراسر شب شکایت می کنند.

مموری فوم گیاهی که به آن بیوفوم نیز می گویند برای افرادی که به محیط ریست علاقه دارند استفاده می شود  اما در نظر بگیرید روغن های گیاهی تنها جایگزین بعضی از محصولات پتروشیمی می شوند. از آنجا که بقیه مراحل تولید مشابه هم هستند، عملکرد تهیه مموری فوم گیاهی مشابه انواع دیگر می باشد؛ ممکن است به نسبت تشک های مموری فوم بر پایه مواد نفتی، دارای برچسب قیمتی بالاتر باشند.

مموری فوم تزریق شده به مموری فوم هایی که در آن ها ماده ژل مانندی به آن تزریق می شود گفته می شود. این ژل ها این ژل را می توان در یک الگوی چرخه ای اضافه کرد یا می توان آن را به صورت دانه های کوچک از طریق خود فوم پخش و قرار داد. این ژل ها با هدف کاهش حفظ گرما در تشک تزریق می شوند.

بالش مموری فوم کلاسیک

مشخصات بالش کلاسیک مموری فوم ورنا verna

بالش مموری فوم هوشمند کلاسیک، دارای رویه قابل تعویض می باشد و این بالش از جنس پنبه می باشد و باعث ایجاد حساسیت در افراد نیز نمی شود. این نوع بالش ها برای افراد که نمی توانند بالش های قدیمی را فراموش کنند بسیار مناسب می باشد به این دلیل که این بالش با این که طرحی جدید هستند اما از بالشت های قدیمی الهام گرفته اند. بالش های مموری فوم گودی گردن در زمان خوابیدن را پر می کند و باعث میشود که گودی گردن شما به مرور بهتر شود. هم چنین باعث می شود که حالت های نادرست خوابیدن های شما اصلاح شود.

نکته قابل توجه ای که می توان برای بالش کلاسیک مموری فوم ورنا verna در نظر گرفت این می باشد که کاهش دهنده درد های گردن و کمر در هنگام خواب می باشد و باعث می شود که خرو پف شما نیز کمتر شود.

در این محتوا در مورد این که بالش مموری فوم کلاسیک چیست و چند نوع مموری فوم داریم پرداخته ایم و مزایای استفاده از این بالش چیست نیز به شما اطلاع داده ایم.