بالش مموری فوم هوشمند

محصولات مرتبط

بالش مموری فوم هوشمند

داشتن خواب با کیفیت آسوده موضوعیست که همواره افراد به دنبال آن می باشند از این حیث یکی از راه های دستیابی به خواب با کیفیت استفاده از کالای خواب مناسب و استاندارد می باشد. بالش مموری فوم هوشمند از جمله کالای خواب مناسب می باشد که در چند ساله اخیر به افراد خواب آسوده را هدیه داده است. در چندین سال اخیر این بالش ها بسیار معروف شده اند به گونه ای که پزشکان زیادی استفاده از آن را توصیه می نمایند. برای خرید بالش مموری فوم کلیک کنید.

 اساس کار بالش مموری فوم هوشمند به خاصیت شکل گیری حالت سر ارتباط دارد. با حالت گیری این بخش فشار وزن سر روی بالش پخش می گردد.به طور کلی اغلب بالش های هوشمند قسمت وسط آن ها گودتر می باشد که منجر به آن می شود تا سر راحت تر در روی آن جای گیرد وقسمت گردن پر شود و به نوعی استاندارد لازم روی قسمت سر و گردن و شانه ها اعمال شود.ممکن است در ابتدا عادت به استفاده از این بالش ها کمی سخت باشد ولی پس از گذشت مدت کوتاهی با دیدن تغییرات مثبت معرفی برای این محصول به سایرین خواهید شد.

امروزه بسیاری از مردم جهان ، گرفتار مشکلات بسیاری اعم از ؛ سختی در به خواب رفتن ، سردرد های مکرر پس بیدار شدن و غیره هستند. اما دلیل آن چیست ؟ بی شک یکی از اصلی ترین دلایل همه‌ ی این مشکلات، حالت خوابیدن نادرست و بالش غیر منعطف زیر سر ماست. به همین جهت ، بالش هوشمند با طراحی کاملا استاندارد و علمی ، برای استفاده تمامی افراد تولید شده و به بازار عرضه گردیده است. در این مقاله قصد داریم توضیحات کامل و جامعی را در مورد بالش هوشمند داده و مزایای استفاده از این کالای پرطرفدار را شرح دهیم.

بالش مموری فوم هوشمند

بالش هوشمند چیست

بالش هوشمند از جمله اقلام و کالاهای مهم و اساسی در حفظ سلامت بالا تنه‌ و سر و گردن افراد می باشد. شرکت های بزرگ دنیا ، با در نظر گرفتن حالت صحیح دراز کشیدن و فاکتورهای مختلف مرتبط با سلامت فیزیولوژیک بدن انسان ، بالشی را طراحی کرده اند که همراه با تغییر حالت سر و گردن ، انعطاف خود را حفظ کرده و از آسیب به مهره های گردن ممانعت می کند. بالش هوشمند می تواند تضمین کننده‌ ی آرامش خواب و سلامت مهره های شما باشد. این بالش ها انواع و اقسام مختلفی دارند که به آنها اشاره خواهیم کرد.

بالش هوشمند طبی

بالش طبی هوشمند انواع مختلفی دارد که هرکدام فواید خاص خود را دارند. قیمت بالش هوشمند با توجه به سایز ، مدل و نحوه استفاده‌ آن متغیر می باشد. استعلام لیست قیمت های هر یک از محصولات را می توانید در همین صفحه مشاهده کنید.

شاید شما نیز ، حالت خستگی و کوفتگی گردن و شانه ها را پس از خوابی عمیق تجربه کرده باشید. بالش هوشمند طب با خاصیت انعطاف پذیری فوق العاده بالا ، در جهت حفظ شانه ها در هنگام خواب و جلوگیری از آسیب به آن ها طراحی و تولید گردیده است.
در واقع بالش هوشمند طبی ، با تغییر شکل دادن از سر و گردن شما حمایت کرده و به نوعی تضمین کننده‌ی سلامت بدن شماست. بالش هوشمند ، به دلیل طراحی کاملا علمی و مطابق با فیزیولوژیک بدن انسان ، حالت پیشگیری کننده و درمانی نیز دارد ؛ به همین جهت ، آن را طبی می نامیم.

قیمت بالش طبی مموری فوم هوشمند

اگر چه از نظر قیمت بالش مموری فوم کلاسیک هوشمند به ارزانی بالش های پرشده از پلی استر نیست ولی به گرانی بالشت کرک یا لاتکس یا پر هم نمی باشد.به طور معمول قیمت بالشت مموری فوم در اروپا بین 18 تا 85 یورو متغیر می باشد که شخص با توجه به بودجه خود و نیاز خود هزینه لازم را برای تهیه بالش هوشمند پرداخت می نماید.افرادی که از خواب بی کیفیت و درد های  مفصلی یا کمردرد در رنج می برند به خوبی ارزش قیمتی این نوع بالش ها را درک می نمایند.

بالش مموری فوم هوشمند در مقایسه با بالش های ساخته شده از مواد دیگری همچون لاتکس، پشم و یا پوسته های گندم سیاه، از قیمت متوسط تری برخوردار می باشند.در ادامه انواع بالش مموری فوم هوشمند را معرفی می نماییم. شما می توانید با کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده رضایت خاطر مشتریان مدل مناسب خود را انتخاب نموده و اقدام به خرید نمایید.لازم به ذکر است تنها تفاوت در مدل های بالش ها در شکل گیری سریع و اندازه آن ها می باشد. 

انواع بالش طبی

بالش طبی را می توان در دو دسته ی اصلی بالش فوم دار و بالش بادی تقسیم بندی نمود. متخصصین زیادی توصیه می کنند که از بالش مموری فوم هوشمند استفاده نمایید چرا که با توجه به رعایت استاندارد ها آناتومی بدن در حالت خوابیده به درستی انجام می شود.لازم به ذکر است نوع بادی آن به دلیل حمل راحت در سفر و وسایل نقلیه مناسب می باشد. تشک و بالش مموری فوم هوشمند بر اساس تغییرات محیط، تغییر حالت می دهند.به زبان ساده تر در صورتی که یک بالش هوشمند دور گردن یا زیر سر خود داشته باشید، آن قسمتی از بالش که گودی گردن تان را پُر می نماید، برجسته خواهد ماند و قسمت های دیگر و خصوصا بخشی که وزن اصلی سر زوی آن قرار دارد کمی فرو می رود .لازم به ذکر است پس از برداشتن سر از روی بالش ، به حالت اولیه خود باز می گردد.

بالش های طبی چگونه به کاهش درد کمک می کند؟

ویژگی که باعث خاص بودن بالش مموری فوم هوشمند می شود، سازگاری و مطابقت با شکل بدن می باشد.این موضوع منجر به آن شده که در زمان استفاده از این نوع بالش ها فرد احساس رضایت بهتری در خواب داشته باشد به نوعی می توان گفت این شرایط در استفاده بالش های معمولی قابل درک نمی باشد. بالش مموری فوم خنک کننده و هوشمند همان بالش‌های فوم دار می باشند که دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند. این بالش‌ها بر حسب تغییرات آب و هوا تغییر حالت پیدا می کنند. 

بالش مموری فوم هوشمند

بالش هوشمند مموری فوم

بالش مموری فوم از سری بالش های هوشمند با کیفیت می باشد که اساس کار آن ، پخش کردن وزن بالاتنه بر‌ روی بالش بوده و امروزه توسط بسیاری از پزشکان و متخصصان ارتوپدی توصیه می شود. بالش هوشمند مموری فوم با بهبود کیفیت خواب و از بین بردن حالت خستگی و کوفتگی پس از خواب ، نقش موثری در ارتقا سلامت شما خواهد داشت. در ابتدای استفاده از بالش هوشمند ممکن است احساس عدم راحتی داشته باشید. اما جای نگرانی نیست ؛ چرا که به مرور زمان و با مشاهده‌ی نتیجه مثبت استفاده از بالش هوشمند مموری فوم ، به آن عادت کرده و خواب مطلوبی را تجربه خواهید کرد. تفاوت در چگالی مموری فوم‌ موجود در بالش هوشمند ، انعطاف پذیری آن را هنگام قرار دادن سر تعیین می کند که بسته به نیاز هرکس می تواند متفاوت باشد.

بالش مموری فوم چیست و چه مزایایی دارد؟

بالش مموری فوم هوشمند از ماده ای به نام با پلی اورتان ویسکو الاستیک تولید می شود. ابتدا تاریخچه استفاده از این مواد به سال 1960 برمی گردد که به وسیله دانشمندان ناسا اختراع گردید. هدف از اختراع آن پیدا کردن روشی برای پوشاندن فضانوردان در زمان پرتاب در فضا بود .بعد از آن با توسعه یافتن در صنعت مورد استفاده قرار گرفت و در تشک و بالش استفاده شد و به بازار ارائه گردید. 

انتخاب بالش با سلیقه شخصی افراد ارتباط دارد ولی بهترین بالش مموری فوم هوشمند سطح بالایی از راحتی و انطباق را ارائه می دهد. اگر چه این نوع بالش ها سفت می باشند ولی در حالت کلی حالت ارتجاعی دارند و به خوبی شکل پذیر می باشند. ضمن اینکه با واکنش به گرما و فشار، زیر بدن نرم می شوند و به خوبی قسمت های خالی را پیشتیبانی و پر می کنند و به نوعی پوشش خوبی برای مفصل ها ایجاد می کنند. وقتی فشار برداشته شو فوم هوشمند به آرامی به حالت اولیه خود بازمی گردد.

بالش طبی چی بخرم؟

این موضوعی است که امروززه همه افراد با آن مواجه می شوند. خرید بالش طبی با کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد. یک بالش طبی خوب بالشی است که از ابتلا به آرتروز گردن و دیسک‌های گردنی پیشگیری به عمل آورد. یک بالش طبی خوب می بایستبه خوبی از گردن شما پشتیبانی نماید. ضمن اینکه میزان سفتی در بالش حتما می بایست مناسب باشد. در زمان خرید به اندازه بالش دقت داشته باشید. به اصل برند بالش و رویه آن نیز توجه نمایید. رویه بالش شما باید نرم باشد و از تجمع باکتری در این بخش پیشگیری شود. ضمن اینکه بالش مموری فوم هوشمند باید قابلیت شست و شو داشته باشد.

خرید بالش هوشمند

ده سال آینده را تصور کنید. درد های مداوم شانه ، خستگی و درد ناحیه گردن ، بی‌ حوصلگی و عدم رضایت از کیفیت خواب و … . تمامی این عوامل تنها با رعایت نکردن یک اصل مهم به وجود خواهد آمد و آن چیزی نیست جز انتخاب بالش غیر استاندارد. بالش هوشمند نه تنها در افزایش عمق و کیفیت خواب به شما کمک می‌ کند ، بلکه نشاط و انرژی شما را نیز در طول روز ارتقا می‌ دهد. خرید بالش هوشمند به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر افزایش لذت خواب ، سلامتی خود را نیز در آینده تضمین نمایید. مانند هر وسیله‌ی دیگری که ظاهر آن به هنگام خرید اهمیت دارد ظاهر بالش هوشمند نیز مهم می باشد ؛ اما در هنگام خرید بالش هوشمند باید به ابعاد و اندازه آن نیز با توجه به نیاز خود توجه کرد.

بالش هوشمند اکسون

تا به اینجا مقاله سعی کردیم نکات جامع و کاملی را در مورد بالش هوشمند به شما عزیزان ارائه کنیم. اما نکته‌ ی حائز اهمیت به هنگام انتخاب بالش هوشمند صحیح ، توجه به برند آن می‌ باشد. بالش هوشمند اکسون یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات موجود در بازار بوده و با طراحی خاص خود ، مناسب با ساختار سر و گردن شما می‌ باشد. جالب است بدانید ، مواد استفاده شده در بالش هوشمند اکسون با حرارت بدن شما تطابق پیدا کرده و خواب راحتی را برای شما رقم خواهد زد.