خرید آنلاین تشک رویا

محصولات مرتبط

خرید آنلاین تشک رویا

تشک رویا یکی از برند های پرآوازه در زمینه کالای خواب می باشد. برای این نحوه خرید آنلاین تشک رویا  و خرید تشک رویا را بدانید و این که چه تفاوتی با سایر تشک ها دارد را متوجه شوید می توانید ادامه این مطلب را بخوانید و اطلاعات لازم را کسب کنید.  برند رویا حدود 35 است که در زمینه کالای خواب مانند تشک، باکس تخت، تاج تخت و بالش و تشک های مهمان و مسافرتی در حال فعالیت می باشد.

تشک های رویا با فنر منفصل دارای تعداد فنر های بیشتری هستند و هم چنین هر کدام از این فنرها، در یک پارچه جداگانه قرار دارد و به جای این که از بالا به هم پیوند خورده باشند در قسمت های میانی به هم متصل می شوند و این ویژگی فنر ها باعث می شود، هر فنر به طور مستقل وظیفه خود را انجام بدهد.

 خرید آنلاین تشک رویا

انواع تشک رویا

شما برای این که بتوانید خواب راحت داشته باشید باید با انواع تشک ها آشنایی داشته باشید و بدانید که کدام یکی از تشک مموری فوم مناسب فرم بدن و نوع خوابیدن شما می باشد انواع تشک های برند رویا از قبیل زیر می باشند:

  • تشک های اولترا
  • تشک های بونل
  • تشک های مدیکال
  • تشک های مخصوص کودک و نوجوان

در ادامه به معرفی تشک اولترا و تشک طبی رویا می پردازیم و مزایای خرید آنلاین تشک رویا را نیز ذکر می کنیم.

مزایای خرید آنلاین تشک رویا

ممکن است برای شما خرید آنلاین رویا سخت باشد و باعث شود که نتوانید اعتماد کنید. اما در نظر بگیرید که خرید بدون دیدن محصول و لمس آن محصول سخت می باشد. اما تشک رویا به گونه ای می باشد که شما می توانید خرید مطمئنی داشته باشید.

خرید آنلاین تشک رویا به این دلیل راحت می باشد که قابلیت مشاهده و مقایسه محصولات این برند با سایر برند موجود است و شما می توانید به راحتی نظرات کاربرانی که از قبل خرید خود را انجام داده اند را بخوانید. به این صورت شما می توانید از نظرات کاربران و خریدارن دیگر نیز استفاده کنید. قیمت ها را مشاهده کنید و با بهترین قیمت ها محصولات آشنا شوید. استفاده از مشاوره های تلفنی و تخصصی، صرف زمان کمتر برای خرید، خدمات ارسال و حمل آن به عهده شرکت می باشد و باعث می شود شما به راحتی محصول خود را داشته باشید. خرید اینترنتی تشک رویال اصل از آکسون

مشخصات تشک رویا اولترا

در تشک رویا با فنر های متصل بونل با حرکت هر فنر، سایر فنر ها حرکت می کنند  و ارتعاشات ناشی از غلت زدن های زیاد باعث می شود آن را منتقل کند. به همین دلیل احساس راحتی و آرامش را ممکن است از کاربران بگیرد. این ویژگی ها باعث می شود در تشک های فنر منفصل، با توجه به طراحی منحصر به فرد آن را مرتفع تر می کند. استفاده کردن از فنرهای منفصل تنها یکی از امتیازات این تشک ها می باشد. هم چنین شما می توانید با خرید آنلاین تشک رویا از نظرات دیگر کاربران خریدار این تشک ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

 خرید آنلاین تشک رویا

لایه های اسفنج به کار رفته در تشک های فنر منفصل دارای راحتی فوق العاده می باشد و به لحاظ درجه سفتی سطح، متوسط و استاندارد است. همین امر احساس آرامش و راحتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد. استفاده از پارچه گردبافت نقش دوزی شده با حالت ارتجاعی از خصوصیات بارز اینگونه تشک ها می باشد. در تشک های فنر منفصل از لایه ترموباند جهت تسهیل جریان هوا در سطح تشک و تعریق کمتر بدن استفاده شده است.

مشخصات تشک رویا اولترا پلاس

  • اسفنج برش خورده CNC
  • اسکلت فنر منفصل
  • فنر سلولی
  • فوم HR
  • پارچه ویسکوز
  • به همراه محافظ تشک
  • ضمانت 9 سال
  • ارتفاع 1 ± ۳6 سانتیمتر

مشخصات تشک رویا مدیکال

تشک مموری فوم نوزاد رویا مدیکال یا طبی معمولا از تولید اسفنج در خط تولید خودشان استفاده نمی کنند و ترجیح می دهند از اسفنج های تولید کنندگان استفاده کنند و به طور اختصاصی اقدام به ساخت اسفنج می کنند. تشک های رویا از اسفنج های مرغوب استفاده می کند این اسفنج ها از روش کاملا تخصصی تولید شده اند و از آن ها براس استفاده در تشک های رویا استفاده می شود. این تشک های طبی رویا از مرغوب ترین اسفنح های رویا استفاده می کند و تحمل وزن بالا را داشته و  هم چنین طول عمر این تشک ها بسیار بالا می باشد. اسفنج های استفاده شده در این تشک ها باید از بهترین جنس بازار باشند 

به این دلیل که ارتعاشات از غلت زدن بر روی تشک را انتقال ندهد . یکی از مهمترین مواد اولیه جهت کاهش انتقال ارتعاشات ناشی از غلت زدن خصوصا در تشک های دونفره محسوب می شود. در نتیجه حرکت هر فرد بر سطح تشک خواب طرف مقابل را با اختلال روبرو نخواهد کرد. تشک های اسفنجی با آناتومی بدن سازگار تر هستند و فشار وارده به ستون فقرات را کاهش می دهند تشک های طبی رویا با نام تشک های مدیکال نام گذاری شده است

تشک رویال و رویا یکی از برند های کالای خواب ایرانی می باشد که شما با کمک آن می توانید برای هر نیاز خودتان تشک مورد نظر را خریداری کنید. هم چنین خرید آنلاین تشک رویا به راحتی از طریق سایت این برند و نمایندگی های آن امکان پذیر می باشد. در این محتوا در مورد مزایای خرید تشک رویا پرداخته ایم.