بالش مموری فوم خنک کننده

محصولات مرتبط

بالش مموری فوم خنک کننده

بالش‌ های مموری فوم به سرعت جایگزین بالش‌های کلاسیک پلی‌فیل و پایینی شده اند درحین خواب مانع  از درد کمر و گردن می شود. مموری فوم برای همه چیز از تشک گرفته تا بالش بهترین گزینه محسوب می شود. بالش مموری فوم خنک کننده اما اگر هنوز هم در خصوص خرید قانع نشده اید، تا انتها با ما همراه باشید. 

بالش مموری فوم خنک کننده

مزایای خرید بالش مموری فوم خنک کننده

  • کنترل دما 

بالش مموری فوم خنک کننده با روکش ژل یا تزریق شده، کنترل دمای بهتری را ارائه می دهند و به شما امکان می دهند در تابستان و در زمستان که گرمایش را روشن می کنید، راحت بخوابید. گرم شدن در هنگام خواب آسان است و بسیاری از مردم چندین بار در شب از خواب بیدار می شوند زیرا احساس می کنند که برای راحتی کمی بیش از حد گرم هستند. مواد مموری فوم گرما را جذب می کند و آن را از بدن دور می کند و باعث می شود در طول شب احساس خنکی و وقفه کمتری داشته باشید.

  • پشتیبانی بهتر

مواد پرکننده بالش معمولی با گذشت زمان فشرده می شوند و پشتیبانی از سر و گردن شما را از دست می دهند. هنگامی که در حالتی می خوابید که بالاتنه خود در یک راستا قرار ندارد، پس از بیدار شدن، خواب قطعی و ناراحتی را تجربه خواهید کرد. بالش مموری فوم خنک کننده با مشخصات منحصر به فرد شما مطابقت دارد و در نتیجه یک جلوه گهواره ای ایجاد می کند که سر و گردن شما را در یک تراز خنثی نگه می دارد. ممکن است با حمایت مناسب نیز راحت تر به خواب بروید.

  • گردن درد کمتر

از بیدار شدن با گردن درد یا مشکل در چرخاندن آن از این طرف به طرف دیگر خسته شده اید؟ سرمایه گذاری روی یک بالش بهتر اغلب این نوع درد را از بین می برد. باز هم، گردن شما نیاز به حمایت زیادی دارد. بالشی که خیلی بلند یا سفت باشد به همان اندازه بد است که یک بالش صاف بدون تکیه گاه است. بالش مموری فوم آکسون خنک کننده به شما این امکان را می دهند که موقعیت خود را بدون از دست دادن تکیه گاه تغییر دهید.

  • پرتاب و چرخش بدن کاهش می یابد.

بالش مموری فوم خنک کننده

در نهایت، ممکن است متوجه شوید که پس از تغییر به بالش های فوم حافظه، در طول شب با وقفه های کمتری می خوابید. این بالش ها هنگام خواب باد نمی کنند و شکل خود را از دست نمی دهند. هشت ساعت فشار برای یک بالش پلی‌فیل بسیار زیاد است، اما مواد مموری فوم حتی زمانی که می‌خوابید جمع نمی‌شود یا جمع نمی‌شود. این بدان معناست که نیازی نیست هر چند ساعت یک‌بار بالش خود را بالش کنید یا آن را پف کنید یا نگه دارید. از سر خوردن روی تخت. مموری فوم به اندازه‌ای متراکم است که در حین حرکت کاملاً در جای خود باقی بماند، اما زمانی که موقعیت مناسب را با کمک یک بالش نگهدارنده پیدا کردید، احتمالاً کمتر پرتاب می‌شوید و می‌چرخید.

قیمت بالش مموری فوم خنک کننده

بالش مموری فوم کلاسیک با ژل تزریق شده به دلیل پشتیبانی عالی، دوام، فناوری ژل خنک کننده و فوم حافظه اصلی شناخته شده است. کاملاً سازگار با دما است و در تابستان یک اثر خنک کننده ارائه می دهد. فوم مموری کاملا ضخیم است که ظرفیت حرکت هوا را در سراسر بالش محدود می کند و به دلیل فناوری ژل با دمای بدن سازگار می شود.

بالش مموری فوم ژل تزریق شده با لایه ای از “ژل خنک کننده” شما را آرام نگه می دارد. بالش های مموری فوم با ژل تزریق شده به دلیل مزایای باورنکردنی و سایر مزایای سلامتی جایگزین پلی فیل کلاسیک و سایر بالش های معمولی می شوند.

قیمت این بالش های مموری فوم خنک کننده می تواند به عوامل زیر بستگی داشته باشد:

  • راحتی مطلق: بالش مموری فوم ژل تزریقی راحت و نرم است. با تغییر وضعیت خوابیدن، این حالت سر شما را به خود می گیرد. این ترکیبی از فناوری ژل خنک کننده و مموری فوم ویسکوالاستیک است که در برابر حرارت بدن مقاومت می کند. با داشتن این بالش در خانه، دیگر در طول شب هیچ گونه پرتابی و چرخشی ندارید. این فناوری بر قیمت بالش مموری فوم خنک کننده تاثیر می گذارد.
  • گردش هوای بهتر: افزودن ژل تزریق شده جریان هوای بهتری را ایجاد می کند، به این معنی که گرما به طور موثرتری از بدن شما خارج می شود یا با دمای بدن تنظیم می شود. این یک سطح خواب خنک تری ایجاد می کند. 
  • پشتیبانی متعادل: بهترین بالش مموری فوم ژل برای کسانی که مشکلات ستون فقرات دارند عالی است. خواب راحت را بدون ایجاد مشکل در تراز ستون فقرات فراهم می کند. با توجه به بدنه قالب می زند و فوم حافظه را به طور مساوی پخش می کند. این بالش پشتیبانی به خوبی توزیع می کند.
  • کاهش فشار و تسکین کمردرد: فرد خوابیده به پهلو ممکن است فشاری را روی شانه، گردن و باسن خود تجربه کند که باعث ناراحتی شود و فرد نتواند عمیق یا راحت بخوابد. فوم مموری ژل تزریق شده به آرامی به وزن بدن واکنش نشان می دهد و نقاط فشار را کاهش می دهد. بالش‌های مموری فوم ژل تزریقی با ارائه پشتیبانی بی‌نظیر به تنظیم درست ستون فقرات در هنگام خواب کمک می‌کنند و کمردرد و درد را به حداقل می‌رسانند.
  • دمای خنک‌تر: فوم مموری تزریق شده یا بالش‌های روکش ژل، قابلیت سازگاری نهایی با دما را فراهم می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند در طول هر فصل آسوده بخوابید. مواد مموری فوم فشار را جذب می کند و احساس خنکی می دهد.

بالش مموری فوم خنک کننده با توجه به مزایا و امکاناتی که ارائه می دهد، بهترین گزینه برای خواب شب محسوب می شود.