خرید آنلاین تشک زست

محصولات مرتبط

تشک زست

یکی از خرید های دلچسب برای هر فردی خرید آنلاین تشک زست می باشد با کمک این تشک شما می توانید یک خواب راحت و خوب را به خودتان ارمغان بدهید. محصولات ارائه شده توسط این شرکت آلمانی دارای کیفیت بالایی بوده و از بهترین تشک ها نیز می باشند. این شرکت در طول تولید محصولات خودش از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند و هم چنین باعث می شود که افراد خواب خوبی داشته باشند و متناسب با ارگونومی بدنشان و با رعایت استاندراد های جهانی یک کالای خواب مناسب خریداری کنند.

تشک های تولید شده توسط شرکت زست از جدیدترین تکنولوژی ها و دستاوردهای علمی در حوزه تولید کالای خاب استفاده می شود و به لحاظ ویژگی های طبی دارای مشخصات و مزایای قابل توجهی نیز می باشد. این موضوع نیز باعث افزایش محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان ایرانی شده است. با این که مدت زیادی از فعالیت این برند در بازارهای ایران نگذشته است اما جای خود را به سرعت در میان خریداران ایرانی پیدا کرده است که این خود نشانه ای از کیفیت خوب  تشک زست  است.

تشک زست

محصولات تشک زست

هدف اصلی از این که محصولات شرکت زست چیست این می باشد که شما در هنگام خرید آنلاین تشک مموری فوم زست انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید و بتوانید تمامی محصولات را بررسی کنید. اضح است که آشنایی با ویژگی های محصولات متفاوت می تواند به شما کمک کند که انتخابی متناسب با نیازهای خودتان انجام دهید و در خرید وسیله ای که قرار است یک سوم روزهای آینده خودتان را روی آن بگذرانید تصمیم درستی بگیرید.

تشک ارتوپدیک زست یک تشک طبی از برند زست می باشد. برای خرید آنلاین تشک زست ارتوپدیک می توانید به سراغ نمایندگی های برند زست بروید و از محصولات آن دیدن کرده و مقایسه های لازم را با سایر برند ها و حتی دیگر محصولات برند زست انجام دهید. این مدل تشک طبی زست می باشد که مانند بسیاری از محصولات باکیفیت دیگری که در بازار کالای خواب ایران وجود دارد از یک لایه مموری فوم یا همان فوم هوشمند برای پشتیبانی از کمر و گردن و ستون فقرات استفاده می کند. 

موری فوم قابلیت تطبیق پیدا کردن کامل با حالت بدن هر فرد را دارد و با فرو رفتن به اندازه ای مناسب در بخش های پرفشار بدن به حفظ انحنای طبیعی ستون فقرات کمک می کند. هسته اصلی این تشک از یک سیستم فنر پاکتی منفصل ساخته شده است. این سیستم با ایجاد پشتیبانی مناسب از لایه فوقانی از گود افتادن تشک فنری جلوگیری می کند. در عین حال مزیت ترکیب سیستم فنری با مموری فوم نسبت به تشک های تمام فوم این است که به دلیل ایجاد جریان هوای بیشتر در هسته تشک امکان حبس شدن گرما در بستر خواب را کاهش می دهد.

تشک اسلیپ زست که مورد پسند طرفدارن محصولات طبیعی می باشد از لاتکس تشکیل شده است. لاتکس ماده ای است که از شیره درخت کائوچو  تولید شده استو فرایند تولید این مادهبهصورت کاملا طبیعی می باشد و هیچ آسیبی نیز به محیط یست وارد نمی شود . هم چنین از آنجایی که لاتکس از مواد افزدنی شیمیایی استفاده نمی کند در بین افرادی که به محیط زیست علاقه دارند بسیار حائز اهمیت می باشد. برای خرید آنلاین تشک زست مدل اسلیپ باید به سراغ فروشگاه های آنلاین و نمایندگی های این برند بروید و هم چنین از نظرات مردم و کاربران و خریداران این محصول دیدن کنید.

خرید آنلاین تشک خوشخواب زست مدل ارگافلکس مناسب زوج ها می باشد.سیستم فنربندی ویژه این محصول امکان استفاده از دوطرف تشک را فراهم می کند. علاوه بر این با توجه به فنربندی منفصل آن قابلیت ایزوله سازی حرکت روی سطح تشک را نیز دارد. این تشک برای افرادی که زیاد در خواب تکان می خورند مناسب است. همچنین برای زوج ها نیز گزینه ایده آلی محسوب می شود.

تشک زست

قیمت خرید آنلاین تشک زست

قبل از خرید هر محصولی افراد به قیمت آن توجه می کنند برای اینکه شما خرید مطمئنی داشته باشید باید بدانید که خرید آنلاین تشک و کالای خواب بسیار مهم می باشد و باید براساس نیازتان یک تشک را انتخاب کنید. از قبل بودجه خود را تعیین کنید تا بدانید قبل از خرید محصول مورد نظرتان چقدر می توانید هزینه کنید. به طور مثال قیمت تشک زست دونفره مدل ارگافلکس با عرض 180 در سایت خود این شرکت 6.100.000 تومان درج شده است که با توجه به رده کیفیتی آن قیمتی منطقی محسوب می شود.

تشک زست چهار فصل ریجنسی به این دلیل که از مموری فوم ترکیب شده با ابریشم می باشد و قادر به تنظیم دمای بستر خواب شما را دارد در بین بسیاری از تشک ها طرفدار بیشتری دارد. این تشک ابری مانند بسیاری از تشک های فومی معمولی مشکل گرم شدن بیش از حد در حین خواب را ندارد و جنس پارچه تشک آن نیز از ساتن ابریشم بافت است که این قابلیت را به تشک می دهد که هوا در بین باتف آن به خوبی عبور کند. این تشک برای افرادی که عادت به خوابیدن به پهلو دارند انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

در این محتوا در مورد این که محصولات زست چیست و شما در هنگام خرید آنلاین تشک زست چه اقداماتی باید داشته باشید و برای خرید آن چه نکاتی را رعایت کنید پرداخته ایم.