خرید آنلاین تشک

محصولات مرتبط

خرید آنلاین تشک

یک فرد به طور متوسط ​​تقریباً هشت ساعت در شب می خوابد که یک سوم از روزی است که شما در رختخواب می گذرانید! به همین دلیل ضروری است که تشکی داشته باشید که آسایش و حمایتی را که شایسته آن هستید؛ فراهم کند. اما با وجود انواع مختلف تشک های موجود در بازار، انتخاب مناسب می تواند تصمیم دشواری باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا یک راهنمای جامع در خصوص خرید تشک ارائه کنیم.

خرید آنلاین تشک

خرید آنلاین تشک طبی 

خرید تشک های طبی تا حد زیادی به مدل خوابیدن شما بستگی دارد:

  • پشت

اگر به پشت می خوابید؛ تشک هایی که از سر تا انتها پشتیبانی می‌کند بهترین عملکرد را دارند تا گردن، شانه‌ها و بالاتنه‌شان را کاملاً در یک راستا نگه دارد. اگر از خوابیدن به پشت لذت می برید، تشکی بخرید که دارای تکیه گاه اندک ​​تا متوسط ​​است و دارای کانتورهای سبک باشد تا ستون فقرات شما در موقعیت مناسب قرار گیرد. انواع زیادی از تشک ها وجود دارد که افراد پشت خواب از آن ها لذت می برند، اما اکثر آنها تشک های فوم متوسط ​​سفت و برخی از تشک های هیبریدی متوسط ​​سفت راحت ترین هستند.

  • پهلوها

بسیاری از تختخواب‌های کناری از تشکی برخوردارند که استحکام نرم تا متوسطی داشته باشد، با تعادل یکسانی از حمایت و خطوط بدن. تشک مموری فوم یک انتخاب عالی است زیرا به راحتی به بدن قالب می شود و نقطه فشار را کاهش می دهد. گزینه دیگر تشک مموری فوم فنری داخلی با لایه رویی نرم یا هر نوع تشکی است که برای کاهش فشار در اطراف بالاتنه و باسن طراحی شده است.

  • شکم

اگر اهل خواب شکم هستید، به احتمال زیاد تشکی را ترجیح می دهید که دارای تکیه گاه محکم باشد. تشک بیش از حد نرم می تواند به شما اجازه دهد که بیش از حد در آن فرو بروید و باعث شود بدن شما بیش از حد گرم شود و ستون فقرات شما نامرتب شود. اگر متوجه شدید که بیشتر شب‌ها روی شکم خود می‌مانید، یک تشک با فنر داخلی سفت یا تشک فوم سفت در نظر بگیرید – هر دو به جلوگیری از گرمای بیش از حد کمک می‌کنند و حمایت لازم را به شما می‌دهند.

خرید آنلاین تشک مسافرتی

تشک های مسافرتی بسیار سبک و کم هجم بوده و حمل و نقل آن ها آسان می باشد.هزینه مناسب تشک‌های  مسافرتی آکاردئونی در مقایسه با تشک‌های سنتی، وزن سبک، بسته‌بندی، تنوع در رنگ‌ها و…  طرفداران بسیار زیادی در این زمینه پیدا کرده است.

در حال حاضر، تشک‌های مسافرتی دارای دو وزن آکاردئون ۲ کیلوگرم و وزن سنگین ۲/۵ کیلوگرم، پربارترین نوع تشک مهمان ( مسافرتی ) است.

خرید آنلاین تشک مهمان 

یک نوع دیگر از تشک ها تشک فنری مهمان می باشد. بر خلاف گذشته که از تشک های سنگین برای خواب مهمان استفاده می شد و یا هنگام سفر اینکه مشکل حمل تشک به این سنگینی امکان پذیر نبود امروزه از تشک مهمان استفاده می شود که معمولا از جنس اسفنج است و به راحتی تا می شود. حجم و فضای کمی می گیرد. به راحتی در کمد شما جا می شود و قابل حمل می باشد.

خرید آنلاین تشک

خرید آنلاین تشک مواج 

افرادی که نمی توانند از رختخواب خارج شوند؛ و یا به هر نحو و دلیلی قسمت هایی از بدنشان دائما تحت تماس و فشار با سطح زیرین است (مانند نشستن طولانی مدت بر روی ویلچیر) ممکن است دچار زخم بستر شوند، چون وزنشان دائما روی یک قسمت از بدن است و به همین خاطر ذخیره خون در آن قسمت بدن کاهش می‌یابد و در نتیجه بافت‌ های بدن در آن قسمت می‌ میرند و از بین می‌روند. انواع تشک ها و زیراندازهای مواج ضد زخم بستر برای جلوگیری از ایجاد و یا درمان زخم بستر به کار می روند. 

عارضه زخم بستر بیشتر ممکن است در نواحی از بدن رخ دهد که فاصله بین استخوان و پوست نسبتا کم است. همچنین ایجاد زخم بستر تنها متوجه افرادی که به طور طولانی مدت بستری هستند و یا خوابیده اند (مانند موارد کما و یا نقاهتهای طولانی بعد از عمل) نیست. افرادی که دائما بر روی ویلچر نشسته اند نیز ممکن است دچار عارضه زخم بستر شوند. بهترین راه جلوگیری از ایجاد زخم بستر استفاده از تشک زست مواج است. در مواردی برای درمان از پانسمان های بدون منفذ نیز استفاده می شود (با نظر پزشک). رژیم غذایی مناسب و دریافت ویتامینهای لازم بدن نیز از جلوگیری و درمان زخم بستر بسیار حائز اهمیت است.

خرید آنلاین تشک رویا 

تشک رویا نیز یکی دیگر از برند های ایرانی بوده که با محصولات بی نظیر خود رضایت مصرف کننده ایرانی را جلب کرده است. 

خرید آنلاین تشک خوشخواب 

تشک خوشخواب با انرژي که از خود متصاعد می کند، گذرگاه هاي انرژي بدن را برانگيخته نموده و با بهبود كانال هاي ارتباطي داخلي بدن، محيطي آرامش بخش را براي خواب شما فراهم مي نمايد. تكنولوژي جديد تشك خوش خواب با كمك به كاهش استرس در هنگام خواب و متعادل نمودن چرخه زيستي طبيعي بدن، شما را آرام تر و شاداب خواهد ساخت.

خرید آنلاین تشک رویال

تشک ابری رویال انواع گوناگونی دارد و امکان مقایسه همه آن ها به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.

تشک ها بنا بر مدل خوابیدن شما می تواند انواع مختلفی داشته باشد. بنابرین توصیه می کنیم قبل از خرید به مدل خوابیدن، انتظاری که از تشک دارید و بودجه خود توجه لازم را داشته باشید تا بهترین گزینه را خریداری کنید.